CHESTIONAR  PENTRU EVALUAREA

GRADULUI DE SATISFACȚIE  A PACIENTULUI

 

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Spitalul Angiocare şi a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.

 

Vă asigurăm confidențialitatea informațiilor și anonimatul dumneavoastră în cadrul procedurilor de colectare și de prelucrare a datelor cuprinse în acest chestionar.

În cazul pacienților minori și în cazul pacienților fără discernământ, chestionarele vor fi completate de familie / aparținători.

 

Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dvs. și completând spațiile libere, acolo unde este cazul.

    1. Sexul dvs.

    2. Vârsta dvs.

    3. În ce secție ați fost internat?

    4. Cât de mulțumit sunteți de serviciile medicale oferite de spital (impresia generală la externare)?

    5. Cum apreciați activitatea și implicarea personalului:

    a) Medicul de salon

    b) Asistentele medicale

    c) Infirmiere/Brancardieri

    6. La internare ați fost condus în salon de către:

    7. La internare ați fost informat (clar, într-un mod pe înțelesul dumneavoastră) cu privire la drepturile dumneavoastră ca și pacient?

    8. La internare ați fost informat (clar, într-un mod pe înțelesul dumneavoastră) cu privire la regulile de ordine internă, responsabilitățile dumneavoastră ca și pacient?

    9. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii:

    a) Condițiile de cazare si calitatea lenjeriei

    b) Curățenie

    c) Alimentație (Calitatea hranei și a serviciului de distribuire)

    d) Timpul si informațiile acordate de medicul de salon pentru consultația dumneavoastră

    e) În general, cum apreciați comunicarea cu personalul din spital

    10. Ați fost informat pe înțelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic, data aproximativă a externării?

    11. La explorările de pe alte secții/compartimente ați fost insoțit de

    12. Pe parcursul spitalizării, când ați mers la un consult, la tratament sau la analize, ați fost mulțumit de condițiile de transport sau sprijinul acordat de personalul spitalului?

    13. Ați fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiți medicamentele pe cale orala? (tablete, pastile)?

    14. Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete, pastile) s-a facut de către asistentul medical?

    15. A fost nevoie să cumpărați medicamente sau alte materiale sanitare pe perioada internării?

    16. În cazul în care ați cumpărat medicamente, care a fost procedura?

    17. Ați fost mulțumit de îngrijirile acordate?
    a) în timpul zilei
    b) în timpul nopții
    c) de sărbători

    18. Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente?

    19. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru acest spital?

    20. Considerați că pe parcursul internării dvs. în spital v-au fost respectate drepturile pacientului, așa cum apar statuate în regulamentul expus pe secția dvs. de internare?

    Dacă raspunsul este parțial sau niciodată, vă rugăm să precizați ce drept considerați că v-a fost încălcat:

    Observații și sugestii referitoare la aspectele pozitive și / sau negative ale îngrijirilor, precum și propuneri de îmbunătățire a serviciilor oferite: